Nyårs afton

Ja idag har det hänt en hel del eller egentligen igår för klockan har slagit över till nyårs afton. Men i alla fall så började det med att stiga upp för att åka in till Malmö med brodern, broderns flickvän och pappa. Vi skulle typ göra lite allt möjligt där inne. Bl.a. handla färg till mitt rum, sängbord till mitt rum, brodern handlade playstation mm. Sen när vi kommer hem så blir det lite data. Försöker få rätt på min blogg som nu ser helt okej ut men är inte riktigt nöjd.

Sen blev jag sugen på att se film så då gick vi upp och hyrde en. Brudens bästa man blev det och den var väl bra men ingen toppenfilm. Efter vi hade sett den filmen så blev det Mamma mia. Känns som jag tittar på den varenda dag nu men det gör jag inte men den är riktigt bra ! Ja och nu sitter jag här, får väl snart gå och lägga mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0