080409

Jag vet att det är dålig uppdateringar men får väl skylla på tiden som vanligt. Dagen har i alla fall varit helt okej än så länge. Började med en väldigt seg frukost tog säkert en timme för mig men jag titta på tv samtidigt och då kan det bli så. Jaa sen gick jag och la mig igen bara för att jag älskar min sköna säng och det här lov till att kunna ligga och bara göra ingenting. Det är sjukt skönt !! Jaa sen bar det i alla fall ner till gymmet med min broder inte den jag brukar gå med utan den andra lite längre. Jaa det gick väl bra där nere förutom att mådde skit illa i slutet så fick sticka tidigare än vad jag ville men så blir det ibland.

Jaa sen hem och ta en härlig dusch. Sen efter det har jag gjort hemkunskap typ hela dagen men är snart äntligen färdig. Det är fruktansvärt drygt men men. I alla fall bär det av till Mormor och morfar sen för någon fyller år. Jag är så kass på att hålla koll på sånt men jag tror det är Morfar. Jaja ska göra klart det sista på läxan nu så vi ses =)

PUSS OCH KRAM SA PER-JAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0