Dommedagen

Väldigt tråkig dag idag eller nja sådär. I alla fall så håller jag på att plugga ... blev precis klar med en No rapport nu väntar lite härliga glosor. Har bestämt mig för att vara lite positiv idag även om jag gör läxor. Känns som jag har bestämt mig att vara positiv till skolan och läxor många gånger men det går liksom inte så bra. Jaa sista dagen på lovet men vi håller ut. Man vill typ inte att denna dagen ska ta slut vill bara ha mer lov. Så nu siktar vi in oss på sommarlovet för det är vårt nästa lov även om vi har typ ett två dagars lov om några veckor. Jaja det blir säkert bra vi hörs lite senare kanske. =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN



Någon är ju i alla fall glad bland alla skolböcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0