Joggingtur

Jaa har då precis kommit hem från en liten joggingtur. Shit vad skönt det var ... jätte härligt väder och inget håll eller så. Jaja innan jag går in i duschen tänkte jag berätta lite om min dag.

Det var som ni vet första skoldagen och ja en skoldag efter lov är som den är. Jag var trött och så men det gick faktiskt ovanligt bra. Det var nästan kul.

Jaja imorgon hoppas vi med det blir kul. Usch imorgon blir det verkligen en heldag i skolan och då menar jag heldag. Vi börjar 8:30 som vanligt och har lektioner till 13:45 och sen ska vi gå och käka pizza någonstans för kl 15:00 ska vi vara på gummifabriken (ungdomsgården i skurup) och där ska vi vara till typ kl 22 för vi ska ha sånt vernissage och annat som handlar om unddomsstilar. Men jaja det går säkert bra .. nu ska jag hoppa in i duschen vi ses =)


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN 



Och ikväll blir det smoothie ... den ser nog inte riktigt ut såhär men något liknande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0