Torsdag

Jag har då precis blivit klar med läxorna ... Usch kan man inte bara åka bort från allt detta skitet ... okej så farligt är det inte jag klarar mig än men det känns som vi kommer få tusen läxor nu snart. Haha jag kör på magkänsla eller något.

Jaja innan tänkte jag att jag har jätte mycket att blogga om men nu är det typ helt tomt i huvudet. Är ganska trött efter dagen igår men det går väl. Och jag kanske inte ahr berättat det men igår fick jag reda på att jag, Simon och Pontus ska till Tyskland med skolan på någon resa. Jaa det låter väl roligt ... jaja man missar i alla fall skolan i några dagar ... Så det blir nog bra men det är inte förän i maj.

Jaa och imorgon är det fredag även som det inte känns som det för denna veckan har gått jätte snabbt.Men ska ut ni vi ses kanske senare. =)

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN



Bara för att jag längtar över mycket till sommaren .. Så att man kan gå runt i shorts och t-shirt och slippa alla jackor och sånt piss.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar : men johan vi ser henne :-D fan vad kul det hade varit!

2009-04-17 @ 15:29:12
URL: http://hhardcandy.blogg.se/
Postat av: elin

sv:haha nej jag vet, dom är bra på olika sätt allihopa! :-)

2009-04-17 @ 15:55:48
URL: http://nilssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0