Vill ha ...

Jag vill ha och ha och ha men inte betala bara för att jag är jag.
Ny mobil, kläder, laptop .... jag kan fortsätta hela dagen lång.
Nää men en ny mobil behöver jag som jag har skrivit innan dog den ena alltså den höll knappt i ett år !!! (!) Jag vill tillbaka till Nokia 3310 tid då höll fan sakerna mkt bättre. Speciellt nokia. Den jag har ny sålänge tills jag hittar en ny är inte en skönhet precis. Jag tejpa precis ihop den för batteriet åker ut hela tiden och jaa batteriluckan är borta tappade den här om dagen.

Jaja det är i alla fall skönt att det är lov om en dag. Är fruktansvärt trött på skolan. Ska bli skönt att ha långa sovmorgnar och slappe dagar innan hela maskineriet kör igång igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0