5 dagar kvar

Idag är det mindre dagar kvar än vad det någonsin har varit. Nu kom Bryan Adams upp på Spotify. Den är så bra. Idag har jag typ gjort ingenting och det har varit så skönt. Ska bara njuta av dom sista dagarna och samla kraft inför på Onsdag. Imorgon är pappa ledig så ska förmodligen hänga upp boxningssäcken sen. Ska bli härligt. Jag behöver skor innan skolan börjar och det är inte det enklast att hitta i min storlek men nu har jag hittat flera stycken tror jag. Hoppas bara dom passar. Nää nu är det dags god natt =)


Vill verkligen ha en sån här tröja. Just denna kostar 600:- så ska nog inte köpa den men visst hade det varit skit snyggt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0