God kväll hela Sverige

Jaa för hela Svergie läser ju min blogg. Men skit samma det är i alla fall kul att skriva ibland. Bara så ni vet är Michael Jackson jätte duktig. Tycker jag hittar nya låtar med honom hela tiden. Han är helt otrolig. LOVE HIM. Ska snart gå och lägga mig för det blir en tidig uppstigning imorgon. Tidigare än idag. Ska nämligen till Brodda för en härlig frukost. Ska bli mysigt. Men nu är det nog dags för mig att leta upp en kudde och sova. En sak till ... viktig sak ... sånna där plider inne i munnen är väldigt störande. Man kan ju inte äta ååhh det är sånt jag blir förbannad på. Detta kändes skönt för mig att skriva. Nu kan jag sova gott. Haha jag är så fjantig men någon ska ju vara det. Nädå detta blev inte alls långt. =)


That´s my name =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0