Imorgon kör det igång

Idag är det sista sommarlovsdagen och jaa ganska hemskt men samtidigt ska det bli lite skönt att komma tillbaka i rutiner och träffa alla igen. Alltid när man kommer tillbaka vill man att någon ska ha ändrats typ .. men det händer liksom aldrig. Alla kommer tillbaka och ser likadana ut som alltid. Inklusive jag. Men sånt är väl livet. Sommarlovet har gått jättefort. Känns som igår vi stog där i regnet och sa glad sommar och var överlyckliga. Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Vi ses :)


Alla läxor har man inte precis saknat.



Kommentarer
Postat av: hanna

Åh de där nedrans repetitionsuppgifterna alltså. Varenda gång innan prov. Jag dog alltid litegrann på dom... haha.

2009-08-25 @ 17:47:48
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Tittar in på din blogg och önskar dig en fortsatt trevlig tisdagskväll! :D

2009-08-25 @ 18:30:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0