Lördag

Sitter här nu och är trött som en get med tre horn. Idag blev det Nova Lund för att hitta skor och jag hittade. Yees !!! Dessutom köpte jag en skinn jacka som jag har gått och kollat på ett tag. Yeeh !!! Sen blev det även en rolling stones tröja. Och en annan T-shirt.

Sen skulle vi gå och fixa min klocka med. Men det skulle kosta mer att laga den än att köpa en ny. Så ska kolla efter en ny. Alltid roligt att köpa något nytt. Men nu får det nog dröja ett tag. Kommer kanske kanske kanske bilder imorgon. =)




Kommentarer
Postat av: linnéa

majuw kissekatt, du får ha på dig kläderna imrgon :D

2009-08-30 @ 16:20:55
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0