Stora svarta flugor

Stora ... (större än vanliga) flugor är i detta jäkla rum dygnet runt. Jag vill bara kasta ut alla men det brukar inte gå så bra dom bara leker med mig hela tiden. Undrar om flugort fungerar som oss människor men ni vet typ skrattar åt oss när vi jagar dom. Och om dom går i skola och sånt. Tror inte det.

I alla fall på tal om skolan. Det var kick-off idag och blev indelade i grupper och skulle gå till olika stationer. Lite pinsam stämning i början men släppte det. Och det blev väl ganska roligt. Imorgon drar det igång på allvar och jag vill inte riktigt om jag säger så. Men det får väl gå =)


Jag måste verkligen ut och ta en vända med kameran. :)

Kommentarer
Postat av: Harry

vad fan e det på bilden för något ?? :P

2009-09-06 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0