Trött som en baby anka

Sitter här nu och försöker hålla mig vaken. Jätte trött. Inatt blev det typ 6 timmar sömn eller något för somnade jätte sent och sen gick man upp 07:30 för att ha en årlig frukost. Det var trevligt. Sen har det blivit steek och lite rullor/inlines/rollerblades. Vad ni nu vill kalla det. Imorgon vet jag inte om det blir stranden det får vi se. Men nu måste jag sova ni får ha det så jätte roligt hoppas ni hittar en snigel utanför dörren imorgon som säger God morgon. =)


Nu har jag kommit till den tröttgränsen då jag skiter i vad jag gör som ni kanske ser. Detta är verkligen inget bra. Så god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0