Jag gör väl den precis som alla andra ...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert men att jag inte kommer ihåg det är väl en annan sak ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja det brukar si sådär med dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nää ...
4. Dog någon som stod dig nära? Nää som tur var.  
5. Vilka länder besökte du? Typ inga , räknas Tyskland ??
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Längre sommar.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt alla dagar har sin charm. Oj vad jag lät gammal där.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag överlevde året.

9. Största misstaget? Inget större tror jag men ett antal mindre.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt, peppar peppar.
11. Bästa köpet? Svårt , har sånt problem att minnas men det var väl detta året jag köpte systemkameran så får säga den. Älskar den :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mobiler och kamerasaker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är ganska lättroad så det mesta.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sommarhiten Rap Das Armas. Michael Jacksons låtar och Lady Gagas Pokerface.  
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fotat, varit med kompisar. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt så mycket.

18. Hur tillbringar du julen? Med släkten.
19. Blev du kär i år? Nja inte riktigt.
20. Favoritprogram på TV? Har väldigt många men fick en ny detta året. Hollywoodfruar. haha.

21. Bästa boken du läste i år? Har verkligen läst lite böcker detta året men säger Carolinas Gynning - Ego Woman. Den tjejen är helt otrolig.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ipod Nano :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inget jag kan komma på direkt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade med familjen och gick i skolan har jag för mig. Haha alltid lika roligt ;)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fler resor ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Det kan jag inte. Jag kör på Johan stilen ;)
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga och glada människor runt om mig.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Svårt att säga. Ganska många haha ;)
31. Vem saknade du? Jesus.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj vet inte har inte träffat så många. Får väl bättra mig på den punkten under 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0