18 februari

Sitter nu här och har vaknat och sånt. Det blev tårta till frukost för att min bror klarade Släp körkortet. Så grattis till honom. Det känns som detta lovet går alldeles för fort det bara springer iväg. Halva har typ redan försvunnit och jag vill verkligen inte tillbacka till skolan. Det är ju så hemskt med alla läxor och sånt annat skit. Jag som tänkte göra mina VG och MVG uppgifter på lovet men det verkar inte gå så lyckat. Man har liksom aldrig tid och orken finns inte heller där. I alla fall inte till läxor men jag borde skärpa mig det är ju ändå slutbetyget. Men jag hoppas det löser sig. Det brukar det göra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0