Bruten näsa (NOT)

Jaa det har hänt en del sen jag skrev sist även om det bara var typ två dagar sen. Jag ska försöka sammanfatta kort och snabbt för måste snart gå. Jaa i alla fall så i Torsdags när vi skulle gå till maten så skojade Pontus och jag lite och på något sätt krockade vi så jag fick hans huvud på min näsa eller vad man ska säga. Jaa det gjorde ont som faaan i alla fall. Men då gjorde det bara ont i näsan. Men sen så gick vi och åt & sånt. Sen tyckte Pontus & Simon att min näsa var sned men jag bara - nää det är nog inte så farligt. Men dom släpa med mig till skolsköterskan. Så frågade hon om jag hade ont ??
Ja det är väl klar jag har annars skulle jag inte vara här. Men sen frågade hon om jag var yr och om jag kunde andas genom näsan och nää jag var inte yr och ja jag kunde andas genom näsan.

Men sen så hade vi tyska lektion och där mådde jag skit. Jag fick ont i huvudet, blev illamående, yrsel och kände mig helt borta. Men jag tyckte ändå att det inte var så farligt så jag fortsatte försöka arbeta. Men det bara fortsatte så sen fick jag åka hem men jag missade bara läxhjälpen. När jag kom hem så mådde jag fortfarande likadant så jag gick och la mig. Det kändes lite bättre när jag låg ner men sen när jag skulle göra någonting kändes det dåligt igen.

Jaa så inatt fick jag bara sova två timmar per gång för det finns risk för att det händer saker om jag sover för djupt i fall jag hade en hjärnskakning. Jaa så det blev ingen skoldag för mig för jag mådde fortfarande dåligt så det blev en vända inom akuten men dom sa så länge jag inte hade svimmat eller spytt så var det nog lungt.

Men nu mår jag bättre jag har bara huvudvärk och jävligt ont i näsan. Hoppas ni läste hela denna väldigt intressanta text. Men skriver sen någon gång för snart kommer alla gäster för att fira att jag fyller 15 !! =)


Kommentarer
Postat av: ja du

Grattis bro ! nu vet du vem jag e :P

2009-02-07 @ 12:11:20
Postat av: Teutaaa <3

GRATTIIIIS !! :D

2009-02-07 @ 19:17:45
URL: http://tettusshee.blogg.se/
Postat av: Johan

Svar till ja du: Nää inte riktigt men Tack !! =)

2009-02-10 @ 19:37:58
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0