Onödigt

Sitter här och tråkar lite nu !! Vet egentligen inte varför jag skriver detta på min blogg men sån är jag. Det känns som det är så mycket saker jag vill ha och göra just nu. Jag vill ha .... en laptop ..... en sjukt varm sommar ...... en resa till ett sjukt härligt land ...... jag vill ha ett långt och härligt lov ....... jag vill ha kläder ..... jag tror ni fattar nu. Det är skit att man aldrig får nått i denna världen men man får väl nöja sig med det man har. Shit vad positiv jag blev helt plötsigt. Lät typ som en vuxen skulle säga det eller något. Men egentligen borde jag gå och lägga mig så att jag får lite sömn. För imorgon bär det av en runda in till Malmö. Men det går nog ganska snabbt ska bara titta på gardin till mitt rum. Jag hoppas jag hittar något. Även om jag inte brukar det men skit samma ..... ooohhh nu blir jag förbannad på mig själv bara för att jag sitter och skriver massa goja. Nää får verkligen sluta nu !!! God natt !! =)



Jag är sugen på onyttigheter och det är riktigt dåligt.
Men har hört att suget kan försvinna om man borsta tänderna så ska nog gå och göra det nu. ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

ååh kex choklad är gott ;)

2009-03-10 @ 16:07:21
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Johan

Det är jätte gott !! =)

2009-03-10 @ 17:58:58
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0