Snow day

Och här sitter Johan och försöker sjunga med i Janets Let go men kan inte för min röst är nästan borta ! Det hörs som jag har varit på värsta rock konserten eller något men det kan vi säga att jag har för det låter coolt.
Men om man proppar i sig lite Fisherman´s friend så ska det nog gå bra.
Jaa i alla fall om ni inte har märkt det så har det snöat hela dagen. Ganska mysigt men kallt, slakigt och jobbigt samtidigt. Men det är kul att cykla i snö men inte när det snöar. Speciellt inte när man får all snö i mot sig. Blääää på det.

Var precis ute och tog lite bilder i snön. Det blev inte så många men jag hoppas där är någon som är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0