Sommar

Johan vill ha sommar !! Nu !! Men det lär väl ta ett tag till .... Sen vill jag också ut och fota en massa. Det riktigt kliar i fingrarna springer runt här och fotar men det blir inget bra. Försöker verkligen tänka till men det går åt skogen. Men det brukar det göra när jag tänker. Men i alla fall så har jag blivit klar med två VG-uppgifter till hem kunskapen nu och det är skönt. Nu väntar bara två MVG-uppgifter hoppas att dom är enklare för det var inte lätt med VG-uppgifterna. Eller jo den ena men skit samma. Var i alla fall och försökte fixa en prao plats hos Lindblads reklam men nej fick man där som på alla andra ställen. Det är verkligen skit svårt. Men jag ger mig inte !! Inte än så länge i alla fall !! ;)



Det får bli en liten sommar bild och så vill jag ha jordgubbar så denna bilden blir bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0