Söndag

Och min söndag började med en välbehövlig sovmorgon. Vaknade kanske vid 10 typ faktiskt ganska tidigt för att vara mig. Sen efter frukost och lite bilddagboken och blogg så började jag på min önskemåltid. Det gick väldigt segt hann inte så långt. Men får väl fortsätta någon annan dag den ska ju inte vara inlämnad förrän på måndag. För sen blev det in i duschen och göra sig i ordning för en middag på Brodersstugan i Malmö med hela familjen och lite till. Jag åt Black & White. Det var väldigt gott. Sen efter det bar det av hem till Vibbe. Jag hoppas det stavas så. Jaa vi åt lite onyttigt där. Sen var vi lagom hemma till Beck. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0