Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din ...

Har inte skrivit på typ hela veckan och det är sorligt. Men ska försöka och skärpa mig lite nu !! Men det är typ som inte tiden räcker till och det kommer den inte göra i nästa vecka heller har jag räknat ut !!  För vi har ett No inlämningsarbete en del so och ett tyska prov. Och jag kommer aldrig hinna !! Jag kunde gjort något i helgen om jag hade haft tid men den är ju redan fulbokad den med !! På lördag ska jag jobba och på söndag är det konfa !! Jäkla skit att man aldrig har tid !!

Jaja men man får väl sitta uppe några nätter och krafsa ner något skit på ett papper och lämna in !! Hoppas alla blir nöjda på den där j*vla skolan !! Är så skoltrött så det knappt är sant ... och jätte stressad till tusen !!

Men nu ska jag inte skriva mer för då läser ingen detta men det gör väl ingen ändå men skit samma !! Nu slutar jag skriva !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0