Blod, svett och tårar

Nja rubriken kanske inte riktigt stämmer det var snarare skruvar, damm, eko. Okej det lät ju inte så bra men i alla fall så har jag tömt mitt rum idag på grajer och dammsugat det. Shit vad mycket damm det blir bakom alla saker. Men det kan ju inte hjälpas. I alla fall så ska pappa måla nu sen så hoppas jag bara på att det blir bra. Men det blir det säkert, det är ju jag som har bestämmt det ;)  Vadå självförtroende ??
Ja annars så har det inte väl inte hänt så mkt än att jag har blivit förbannad på datan ! Men det är inget ovanligt.

Kommentarer
Postat av: elin

du målade väl precis om ditt rum?

2009-01-01 @ 21:15:22
Postat av: Johan

Precis och precis !! Det var för tre år sen sist. Även om det inte känns som det. Men är trött på det jag har nu. :)

2009-01-01 @ 23:19:56
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0