Even if you cannot hear my voice

Jag har ingen aning om vad rubriken har med det här att göra men kom inte på någon.... I alla fall så har det varit en händelserik dag jämfört med dom andra dagarna jag har haft på detta jullovet.

Klockan ringde 8:45 låg och drog mig typ en kvart för att sen göra sig i ordning för en joggingtur med Elin & Linnéa.  Jäkligt kalt är det ute kl 9:00 på morgonen och halt. Men har hört någonstans att kroppen bränner mer om det är kalt ute så dom där minus 9 måste ha gjort nytta. Sen blev det frukost. Efter frukosten så var det dags att börjar städa ur mitt tillfälliga rum och mitt riktiga. Det var dags för mig att flytta. Det kändes faktiskt lite som det. Men i alla fall så tog det typ hela dagen men han ta en dusch där mitt i allt med och vara med E & L lite. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0