Johans söndag

Min söndag har varit ganska dryg men ändå rolig. Ni fattar eller hur ? Nää men jag ska berätta. Det började med att jag steg upp efter ha haft en urdålig natt med massa mardrömmar !! Känns som jag har vaknat tusen gånger inatt men i alla fall så drog jag mig in i duschen på något sätt. Gjorde mig färdig och sånt. Sen som tur var fick man skjuts till kyrkan för det var ju svinkalt ute. Anyway så blev det en jäkligt dryg gudstjänst på en och en halv timme innan det var dags för den lite roliga läsningen !! En del skratt på det. Men sen så blev det ett dop där mitt i läsningen med så det räknades som en gång till i kyrkan. Dom där 15 gångerna är nog ändå inte så långt bort som jag trodde. Jaa sen såå har jag bara varit här hemma och slappat !! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0