Not Stress inlägg

Och nu är jag lite lugnare eller lite ganska mycket. Jag såg att jag verkligen inte fick med mycket på det senaste det var nästan helt onödigt. Men ni fick i alla fall ett tecken på att jag levde. Det gör jag inte nu. Nää men det känns som jag är typ halvdöd. Efter en dag full med grajer.

Det började så klart med skolan och en väldigt dryg dag. Det kändes som skoldagen aldrig skulle ta slut. Det känns likadant med denna veckan också den går sjukt långsammt. Förvisso är det Torsdag imorgon men ändå. Anyway sen efter skolan blev det Tyska läxa, Kemi läxa, So läxa och lite Hemkunskap. Tyskan och So:n är till imorgon men sen är kemin till på fredag och hemkunskapen till imorgon.
Vi ska ha Kemi prov som jag sa innan och det känns verkligen inte bra. Men det löser sig nog för jag kan plugga mer imorgon. Jag har ju dessutom läxhjälp imorgon. Men ska gå och se "Made in Sweden" nu så vi ses. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0