N & L

Idag så ringde klockan 8:45 och shit vad det var svårt att stiga upp idag. Hoppas det går bättre imorgon i alla fall när det är dags för skolan. Sen bar det av till Nova Lund för att handla kläder (såklart). På "listan" så stod jacka och T-shirtar. Tyvärr så hittade jag ingen jacka men det blev fyra t-shirtar i alla fall. Och det är faktiskt inte dåligt för att vara Johan Ahlgren. Jag brukar aldrig hitta någon t-shirt !! Så där blev Johan glad för inte bara att jag hittade dom var till och med på rea !!

Sen efter Nova så bar det av till Ikea för att handla papperskorg och gardinstång till mitt rum. Så snart ska det nog vara helt klart. En runda in om City Gross med innan det var dags att åka hem.
Jaa och nu sitter jag här och är trött. Ska nog snart titta lite på tv innan det är dags att göra sängen sällskap. Det lär bli tidigt idag för jag är riktigt trött !! Nu kom jag ju på att det är Grammisgalan idag !! Får nog ta och kolla lite på det. Hoppas Takida är i början så jag hinner se dom.

Sen kom jag på att imorgon så är det ju torsdag och vi går i skolan så egentligen borde det vara personligt val. Men tänk alla dom som har idrott och så dom har ju inga kläder med sig och såå eller ?? Jaja hoppas vi inte har något personligt val för jag orkar inte gå till halv fyra första dagen! Jaja nu ska jag sluta skriva här innan ni blir helt uttråkade ;)




Det fick bli en lite vinter bild för att det är snö ute !!


Kommentarer
Postat av: linnea

fin bild :-)

hahaha dom startade ju faktistk med takida ;-)

2009-01-08 @ 17:14:17
Postat av: Johan

Tack =) Jaa men det är ju bara för att dom läser min blogg ;)

2009-01-08 @ 18:07:49
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: elin

jätte fin bild johan! både lite sol och snö känsla på bilden! :-)

2009-01-24 @ 11:24:31
URL: http://nilssonelin.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack så mkt Elin !! :)

2009-01-24 @ 13:04:33
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0