Vardag

Jaa då var det tillbaks till den sketna vardagen som kan vara så fruktansvärt tradig men också jävligt kul. Det beror på vad man gör den till. Det har faktiskt varit ganska rolig dag. Har inte riktigt varit en vanlig skoldag så det har varit skönt. Jag snackade nog en hel del på No-lektionen för det blev inget gjort så jag fick läxa till imorgon och det riktigt suger med läxa !! Sen så blev det ingen eng i heller för då hade vi någon Prao graj. Då kom jag på att jag fortfarande har en prao vecka att fixa. Men jag hoppas på att komma in hos en fotograf. Hoppas, hoppas ! För jag vill verkligen !! Jaa nu ska jag ta och kolla lite på tv så vi ses imorgon !! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0