Stressigt

Detta får gå undan för sen måste jag packa och duscha och allt sånt. Tror inte jag kommer hinna men fattar inte varför jag sitter här då. Men det är något speciellt med datan. Den har värsta dragningskraften. I alla fall blir det jobb i Gislöv över helgen så kommer hem på Söndag natt. Sen är jag ledig som jag redan kanske har skrivit. Men det ska bli så skönt så jag kan lika bra skriva det två gånger. Men jag är inte ledig för evigt typ bara en och en halv vecka. Sen blir det jobb igen och sen är jag typ ledig till skolan börjar. Skönt =)


Det blir bara en massa gamla bilder för orkar inte ta nya är ändå så jävla ful. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0