Work Work Work

Har verkligen inte bloggat på länge men det är för jag har jobbat sen i onsdags. Först i Hörby och sen i Jonstorp. Men nu ska jag var hemma några dagar sen åker jag iväg igen i typ två veckor så därför tänkte jag ta en blogg paus. Men jag ska i alla fall blogga imorgon med. Allt flyter väl på som vanligt. Tiden går alldeles för fort och det gillas inte alls. Blir helt ledsen bara jag tänker på det. När som helst börjar skolan igen och jag har inte hunnit vila upp mig men för väl ta och göra det. Fast vi börjar om en månad typ så lite tid är det ju faktiskt kvar :)


Ibland skiter jag i vad jag gör och det är nog då livet är som härligast. Orka bry sig vad man gör eller hur man ser ut bara var dig själv.


Kommentarer
Postat av: sandra

var du och jobba på hörbymarknad? :D

riktigt sugit isåfall för då hade vi kunnat träffas

2009-07-07 @ 00:33:35
URL: http://saaannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0