Dagen då sommarlovet kändes

I fredags så märktes det att sommarlovet snart är här. Det började med en So:lektion som inte var så seriös fast ändå. Det låter lite konstigt men vi gick igenom lite om gymnasiet. Jag vet inte riktigt vad jag vill läsa Samhälle eller Handel känns det som det kommer bli. Men ett halvår kvar att tänka så det löser sig nog.

Efter det var det dags för årets sista slöjdlektion och det var en ovanligt seriös lektion. Haha annars brukar vi fjanta oss ganska mycket och vi fick reda på att vi ska byta slöjdlärare igen. Jag tror det blir tredje bytet nu men det gör inte så mycket bara vi inte får någon som är helt sjuk i huvudet.

Sen så var det dags för sista lektionen och det var Svenska. Den var ganska rolig vi bara skulle utvärdera lite medans vi fick reda på våra betyg. Jag blev jätte lycklig när jag fick reda på våra betyg för hade nått mitt mål. Så nu vill jag bara ha reda på resten av betygen. Hur jag ska klara dettta i nian sen får vi ta efter sommarlovet ;) Haha nu måste jag sluta skriva innan ni har fastnat i skärmen. =)

Puss och kram skumbanan


Haha va fan är detta för bild ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0