Runaway

The way you make me feel inside
Butterflies, goosebumps, euphoria
Putting my emotions to work

Den är bra den låten och spotify är med bra. Dagen har varit helt okej. Inga större prov och så utan allting var typ igår eller imorgon. Igår hade vi ett matteprov och en faktauppsats. Vi hade faktauppsatsen på morgonen .. så hann inte jag skriva färdigt och man fick inte skriva mer så blev helt nervös om jag skulle bli godkänd men sen idag så sa hon att det hade gått bra så lite lugnare. Haha.

Imorgon blir det ingen skola för min del. Hade velat för kommer missa lite nödvändiga grajer och så skulle det ätas frukost men det sket sig. Jaja ska i alla fall till doktorn imorgon och bli opererad. Ingen större dom ska bara ta ut ett rör ur mitt öra. Har gjort det typ två gånger innan så det är nog lungt. =)

PUSSOCH KRAMFLUMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0