Fullt upp

Jaa som jag skrev i det förra inlägget har det varit fullt upp. Satt uppe och skrev den jäkla no--uppsatsen till kl 2 i torsdags. Men så blir det väl när man skjuter på sakerna hela tiden men har ju haft annan läxa också. Jaa sen blev det en tidig morgon i alla fall på fredag för att först åka in till Högaholmskolan i Malmö för att kort besök för praoar där denna veckan.

Jag kan ju säga att jag är väldigt trött på att åka bil efter att ha åkt upp och ner till Stockholm. I Stockholm var det väldigt trevligt. Det blev en massa skratt, godis och jaa kom inte på något mer men kan väl säga gående även om det inte blev jätte mycket. Men skit samma handla i alla fall en billig halsduk där uppe en helt vanlig svart och sen hitta jag ett par chinos men köpte aldrig dom men sen ångra jag mig och åkte in och köpte dom här i Malmö. Jaja nu är det tisdag i alla fall och det är prao denna och nästa vecka vilket betyder att jag inte har någon läxa förutom några frågor om praon men det ska nog gå lätt. Men ska kolla tv nu så vi ses. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0