Mycket

Jaa det finns som vanligt mycket att skriva om men för lite tid. Men ska försöka klämma in lite saker nu.

I alla fall så var jag ledig från praon i fredags för kl 16:00 skulle man iväg till konfermations läger (stavning??) Men innan det han jag med en lite foto runda med linnea. Kanske lägger in någon bild sen när jag fått in dom på datan. Men det tar alltid sån tid när jag ska göra något.

Jaja sen bar det av till lägret och det var väl ganska roligt. Dom satt fan uppe och vakta hela natten så vi fick hoppa ut genom fönstret när vi skulle ta lite luft. Men dom kom på oss en gång men det var inte så konstigt för det läöt som en jävla djurpark. Men i alla fall var typ frippe och jag ute tre gånger till sen och då märkte dom inget.

I vårt rum sov Mattias, Pontus, Frippe, jag och mike kom inte sen med men han var inte med oss egentligen. I alla fall så hade vi bestämmt oss för att vara uppe hela natten. Men Pontus och Mattias somna ju men vi andra tre klara det med lite godis och läsk. Jaja dagen efter det var det lite svårt att hålla sig vaken men det gick bra. Trevligt var det i alla fall. Men nu ska jag inte skriva mer för ni orkar ändå inte läsa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0