I´M BAAAAAAAAAACK IN BLACK

Heeej !! Haha det är skönt att kunna blogga igen .. trodde inte att jag var såhär beroende av min blogg men tydligen. Nu går mina fingrar som .. ja jag vet inte men snabbt går det i alla fall. Jag vill skriva men har inte så mycket att säga. Jaa har som ni vet varit i Tyskland och .. ja vad har jag gjort där egentligen. Vi bodde i några stugor blandat tyska och svenska. Det var svårt att snacka i början men sen blev det bättre. Det var coolt för där var typ 16 tyskar och 11 av dom läste svenska. Det förvänta jag mig inte att någon vill kunna prata svenska som bara babblas i ett litet land.
 
I alla fall så har bland annat detta hänt: Tyskapolis tillsägelse om krykor, toa utan lås men med fönster, godiskrig, film & film, skrattanfall som blev tårar, hur många får plats i en soffa, nya vänner, konstig mat ... men det är ju trots allt tyskaland. Haha jaa har hänt mer men blir tradigt för er.

Nu är jag jätte trött .. för var uppe typ till 4 i natt .. orkar inte med skolan imorgon !! Döda mig !! Bra välkomnstpresent när man kom hem, jeans, tidning .. mindre bra ... två klumpiga typer. Tyvärr inga bilder.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0