Imorgon är en annan dag

Jaa och dagen har varit härlig .. det är fortfarande skönt väder och hoppas att det håller i sig för alltid. Var ute och fotade lite och det blev en lite längre runda den här gången. Men jaa imorgon så ska jag i alla fall in till Malmö och leta efter skor till konfermationen. Får väl se hur det går ... skor och jag går inte riktigt ihop .. kan bero på att jag har ganska stora fötter och skorna alltid ska vara för små. Men sånt får man väl leva med ... Vi får väl se hur det går =)

God natt !!


Jaa det blir bara en bild för jag orkar inte lägga upp fler. Så ska gå och lägga mig nu så att jag har lite kraft imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa

fin bild :)

2009-05-06 @ 16:40:31
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0