Se upp för här kommer vi !!

Dagen har varit bra och lite smått tradig. Dagen började med Konfermation. Eftersom jag har gått mina gånger i kyrkan så slapp jag det idag men läsningen slapp jag inte undan. Vi tränade inför konfermationen .. shit den är ju om 2 veckor. Ska faktiskt bli skönt så att man blir ledig på helgerna sen. Jaa och när jag var där så ringde det så denna helgen som kommer blir det jobb i Staffanstorp. Hoppas jag hinner med läxorna för kommer förmodligen en bra bit efter nu när vi ska åka till Tyskland. Men orkar inte tänka på det nu så får ta det sen.

Jaa och imorgon är det Tyskland !! Yeeh !! Jag, Simon och Pontus åker dit med skolan och 11 andra ifrån skolan. Vet inte riktigt vem det är men det blir säkert trevligt. Så bloggen kommer ligga nere några dagar nu men det är väl ingen som märker det ;)

Puss och kram skumbanan



Bara för att denna bilden är suddig och det är nog bäst så ni slipper se ;)


Kommentarer
Postat av: linnéa

vi är söööööööööööööööööööta! jag kommer att sakna dig :(

2009-05-04 @ 19:56:44
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0