Helt off

Jaa är lite borta men det är väldigt mycket nu. Igår var jag inne och kolla på en skola i Malmö och har typ äntligen bestämt mig. Nää men det blir den. För övrigt är det ganska lugn vecka men ändå inte. Har SO-arbete till imorgon men det tar ju sin lilla stund att göra det. Kul att sitta och läsa vad jag har i läxa. NOT !! 

Tråkigt väder ute eller i alla fall om man ska fotografera. Men det lösers sig nog. Eftersom jag inte har någonting att skriva är det nog dags att sluta.

Simma lungt !!


Kommentarer
Postat av: Färjan-Ruth

Önskar dej en fin 1:a Advent. Kram. God bless u. Båtpastorn Ruth

2009-11-28 @ 23:19:00
URL: http://www.boatpastor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0