Äntligen !!



Jag vet att det tog hundra år för mig att gå och se den men nu har jag äntligen sett den och jag äääälskar den. Alltså vem var det som sa att svenska filmer är dåliga. Denna kan verkligen inte räknas dit denna är i världsklass. Den kanske inte var lika bra som Män som hatar kvinnor men den var inte långt ifrån. 2 ½ timmar sa dom att den skulle vara men det vet jag inte riktigt om jag tror på. Tyckte den precis hade börjat när den slutade. Verkligen inte långtråkig i alla fall. Anyway ska inte babbla hela dag så får väl lägga ner nu då. En sak till bara. Om ni ska se bio så gå till Entré shit vad sköna stolar med nackstöd och större benutrymme. Skönt !! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0