Jag som trodde jag hade lov ....

..... Men nä här sitter jag och skriver engelska. Kan bero på att jag var sjuk när vi skulle göra det och inte gjorde det men ändå. Just nu vill jag bara slänga det här skitet rakt in i väggen eller något. Men det är väl bara att bita ihop. Dessutom luktar det skit här. Tror det är mina fötter men inte helt säker .... jo det var det. Fy fan vad dom luktar. Haha här går vi inte på detaljer i detta inlägget.

För övrigt är det söndag idag men jag behöver inte bry mig vilken dag det är för det är lov !!! Jag bara älskar lov !!!! Men måste fortsätta med engelskan nu. Vi höres !! =)

PS. Har varit ute och fotat idag. Tror där blev någon bild som jag kan lägga upp sen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0