Sjuk

Hej Johan heter jag och det är jag som driver denna bloggen. Bara så att ni vet. Nää men uppdaterade inte igår för låg typ i sängen hela dagen. Gick hem från skolan efter typ 3 lektioner. Men efter att ha typ sovit hela dagen igår så är det ganska mycket bättre nu. Ska förmodligen till skolan imorgon. Om det inte händer att jag blir jätte sjuk igen - förstås. Ska förmodligen in till Malmö sen och kolla på vinterjacka. Hur jag nu ska orka det men det löser nog sig. Får väl lösa det på något sätt. =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

om gynning..



http://wargaflicka.se/2009/10/15/viktigt-meddelande-till-medvetna-manniskor/

2009-10-15 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0