Update

Lite update då ... okej så längesedan det kanske inte var men skit i det. Nu är det i alla fall lov och det är inte mig emot. Ska snart upp och laga lite mat. Duktig som jag faktiskt är ibland. Haha eller inte.

Som vanligt måste jag ta upp idol här i bloggen. Elller nä vi skiter i det. Bara ni inte missar det så är det ju lungt. Vet inte vem som ska kunna åka ut ikväll för alla är så bra. Men vi får se.

En till sak innan jag sticker. JAG VILL UT OCH FOTA !!!!!! Ärligt talat har jag typ inga bilder i alla fall inga som ni aldrig har sett och det suger. Måste verkligen ut och fota lite eller ja ganska mkt.


Men ha en jätte trevlig fredagskväll !!!!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0