1 September

Shit var tog tiden vägen liksom. Nu är vi inne på hösten. Har det ens varit sommar. Känns konstigt att det är höst men samtidigt skönt. Ska bli härligt.

Dagen har varit hel skön. Förutom att jag har varit helt frånvarande på dom flesta lektionerna för har varit helt trött. Vet inte varför. Men det löser sig imorgon har jag bestämt. Var i alla fall och åt pizza med några från klassen idag och höll på skratta ihjäl mig. Haha en av våra lärare satt bakom oss och vi bara satt där och grisade. Men skit kul var det i alla fall.

Nu sitter jag och lyssnar på härlig musik och shit vad jag älskar musik. LOVE IT =)


HÖÖÖÖÖÖÖÖST !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0