20 saker jag ska göra innan jag dör ...

1. Besökt alla kontinenter.

2. Flugit helikopter.

3. Lärt mig 5 olika språk.

4. Bott och arbetat utomlands.

5. Haft minst 5 jobb.

6. Tagit studenten.

7. Tagit körkort till Motorcykel, bil och lastbil.

8. Vunnit på lotto.

9. Varit på cykelsemester.

10. Tältat i Afrika.

11. Firat jul i något annat land.

12. Varit med i en film.

13. Gjort en jorden runt resa.

14. Sett Johan Glans.

15. Varit på en konsert med Pink.

16. Varit på en konsert med Lady Gaga.

17. Bada i minusgrader.

18. Gjort karriär.

19. Åkt snowboard och skidor. (inte samtidigt)

20. Hoppat fallskärm.

21. Läst telenfonkatalog bak och fram och sen lägg in det som en videoblogg. ;)

Ja detta är då min lista och jag ska verkligen göra allt. Det ska ni allt få se. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0