Update

1. Min käke är jätte konstig den låser sig typ ... hatar det.

2. Alldeles för mycket läxor just nu ... inte direkt något som gillas.

3. Snart helg och det ska bli super härligt. SOOVAAAA !!!

4. Idol är ett program som man bara inte kan missa.

5. Idag såg jag en mus liggande på gångstigen men Elin tyckte det liknade ett päron. Vi kom inte överrens.

6. Idag hade vi vår simlektion någonsin på den skolan om det inte blir någon precis innan sommaren. Men det hoppas vi inte på.

7. Nu tänkte jag gå till sängen och läsa lite Harry Potter så ni får ha det så bra.

8. Jag suger på teknik.

9. Hej då =)


Kommentarer
Postat av: Elin

de va ett päron din nöt! :D

2009-09-11 @ 17:08:15
URL: http://nilssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0