I want to move ..

Today i did the national test in english. The speking part. Nä jag är verkligen inte duktig på engelska men det är ganska roligt att försöka. Provet gick väl si så där. Det var inte katastrof men inte heller något mästerverk från min sida. Men det löser sig förmodligen.

Här bredvid datan ligger inbjudningar till studenten. Det är dags för broder nummer två att ta studenten. Shit vad härlig känsla det måste vara att ta studenten. Man bara går runt och skriker och lever livet den dagen i alla fall. Sen kanske det är lite smått hemskt med för man lämnar tryggheten i skolan men det är en annan femma. Vi får ju se det hela positivt =)




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Tack! Kul att du uppskattade min bilder. :) Jag ser att du också är fotograf. Bilden i inlägget är otrolig! <3 :D

Kram

2010-04-15 @ 17:14:20
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0