Onsdag

Tänkte köra en liten uppdatering såhär mitt i veckan. Har precis kommit hem från gymmet och tänkte laga lite middag innan jag hoppar in i duschen. Mamma och pappa är och handlar julklappar så sällskap till middagen idag blir samhällsboken. Vi har en väldigt intim relation.
Dagen idag har varit yr. Jag glömde mitt USB-minne och nycklar hemma men som tur är var my parents på väg in till Malmö och hade USB:et med sig så idag fick jag äntligen göra min engelsk redovisning. Nycklarna fick jag dock vara utan. Men jag överlevde. Pratade med matte läraren om jag kanske ska gå på extra matte med eftersom jag är lite smått handikappad. Men nu ska jag ställa mig vid spisen. Så vi ses på lördag tjahoo !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0