Thailand bilder


 Fåglarna som sprang rundor överallt.

En del sånt här blev det ;)



Poolen vid första stället var amazing !!

I love palmer.

Älskade Swensens blev det en del gånger :)

Min coola drink :)

Vår utsikt från balkongen på det första hotellet :)

Vi spelade tennis en dag. För det kan man ju liksom aldrig göra hemma ;)


Tuk Tuk :)

Eftersom man inte kan äta den mesta maten nere i Thailand får man överleva på Pringles. Men inte mig emot ;)

Solnedgången :)

Skål ;)

Sista dagen innan vi skulle åka hem. Åkte vi in till centrum bara för att käka glass. Är det gott så är det ;)


Jag åt "bara" 5 kulor.

Medans min bror åt 8 kulor ;)

Det var alla bilder jag hade att bjuda på. Semestern var varm och skön. Men Thailand är ett ganska äckligt land så vet inte riktigt om jag åker tillbaka dit.







Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilka fina bilder, jag blev plötsligt sugen på glass, undra varför!

2010-02-01 @ 18:16:41
URL: http://hhardcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0