Om du vill ha mig ... nu kan du få mig så lätt

Hej hej hej hemskt mycket hej. Ja det är jag nä det trodde ni inte allt. Nä jag hade inte blivit uppäten av en gorilla eller en haj för den delen. Nä det vara bara så att jag har varit utan internet i typ evigheter för allting blev helt konstig. Men det viktiga är att jag är tillbaka nu och det känns skönt.

Har hänt lite saker när jag var borta. Det har blivit bestämt var vår klass ska åka på klassresa typ äntligen tog inte alls tjugo år. Men detta blir nog jätte bra och roligt. Det blir nästa vecka har jag för mig. Sen så saknar jag sommaren. Sen kanske jag ska se Håkan hellström. Sen slutar vi snart och min bror tar studenten och det känns som dessa veckorna som kommer gå i hundranittofem kilometer per timme. Ha en trevlig dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0