5 saker ni inte visste om mig ...

1. Jag gillar inte popcorn och har typ aldrig gjort. Alla blir lika förvånade när man berättar det. Det känns ibland som det är något heligt över dom.

2. Jag är halv dansk. Min pappa föddes i Copenhagen. Men flyttade därifrån vid 3 års ålder.

3. Jag äter inte paprika. Smakar för konstigt.

4. Jag har bott i samma hus i hela mitt liv. Nä inte samma rum.

5. När jag såg Björnbröder så grät jag mig igenom halva filmen ;) Kanske var i 10-års åldern ..

Okej två kanske inte är helt sann men resten i alla fall =)




Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Har du gått på något aprilskämt idag?:) Läs vad jag gjorde på min blogg! Glad påsk! Kram Denise

2010-04-01 @ 20:36:56
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0