Never before

Aldrig förr har jag behövt tänka på vad jag har stoppat i mig. Jag har kunnat trycka i mig pizzor och godis i mängder utan att bli tjock. Men nu verkar det vara slut med det. Jag har aldrig vägt så mycket i mitt liv som jag väger nu och har aldrig haft det midjemåttet jag har nu. Och folk bara men det syns inte. Men det är på fel håll så nu ska jag verkligen skärpa mig och bara äta skit en gång i veckan och jogga en dag (förmodligen söndagar). Sen ska jag också försöka gymma en gång i veckan. Men för att hinna med detta får jag nog ta och stryka lite saker. Men det är det säkert värt i slutändan =)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg å fina bilder =)

2010-11-14 @ 20:10:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0