Söndag

Efter denna helg är jag lite smått slutkörd. Sitter och räknar matte nu och försöker hålla mig vaken.
I fredags var det GaGa och det var något helt overkligt. Har fortfarande inte riktigt fattat att vi verkligen såg henne. Arenan kokade flera gånger om och det var inte en sekund som var tråkig. Jag vill se henne igen.
Sen såg vi då Håkan Hellström i lördags. Haha vet inte riktigt vad jag ska säga om honom. Men någon stor idol är han inte precis. Han spelade i två och en halv timme innan vi gick men han fortsatte ändå att spela. Han kanske står där och spelar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha fattade inte hur folk orkade?? Någon tidning hade skrivit en artikel om det och han eller hon sa att det kändes som om han spelade i en halvtimme. Yeah right!

2010-11-21 @ 21:22:24
Postat av: Johan

Haha eller hur. Jag såg en tidning där fick Håkan 5 i betyg och Gaga 4. Påminner mig om den där röda korset reklamen. Världen är uppochner.

2010-11-23 @ 16:41:56
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

What´s your name ??:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du med en blogg ??:

Kommentar:

Trackback
Fotobloggar bloggar
RSS 2.0